Sappeenvuorentie 200, 36450 Salmentaka, Pälkäne | puh: 020 755 9970 | sappee@sappee.fi

Sappeen Matkailukeskuksen tapahtumien toimitusehdot

Valitse haluamasi tapahtuma klikkaamalla Lisää ostoskoriin. Valitse oikea tapahtumapäivä, hyväksy toimitusehdot ja paina Varaa. Mikäli tapahtuma on maksullinen, voit siirtyä maksamaan tapahtumamaksun klikkaamalla Kassalle. Jos olet uusi asiakas, etkä ole vielä rekisteröitynyt, sinua neuvotaan rekisteröitymään sivulla, jossa syötät nimesi, matkapuhelinnumerosi ja muut tietosi. Tämän jälkeen voit jatkaa tilaustasi. Valitse haluamasi maksuvaihtoehto ja lähetä tilaus. Voit tulostaa tilausvahvistuksen verkkomaksun jälkeen. Säilytä tilausvahvistus, se tulee esittää tapahtumanjärjestäjälle kun saavut paikalle. Verkkokaupasta tehdyt tapahtuman ilmoittautumiset tulee tehdä ennakkoon määrättynä viimeisenä ilmoittautumispäivänä, jonka jälkeen ilmoittautumisen voi suorittaa tapahtumapaikalla tapahtumapäivänä mikäli paikkoja on vielä avoinna.

Toimitus

Tilausvahvistukset toimitetaan ainoastaan itse tulostettuna (maksun jälkeen voit tulostaa tilausvahvistuksen) ja sähköpostiviestinä.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

Palautukset

Maksullisissa tapahtumissa tapahtumailmoittautumismaksuja ei vaihdeta eikä lunasteta takaisin.

Toimitusehdot

Maksullisissa tapahtumissa tapahtuman ilmoittautumismaksuja ei palauteta asiakkaalle mikäli asiakas jättää tulematta tapahtumaan. Poikkeuksena on jos asiakas on loukannut itsensä tai sairastunut eikä voi näistä syistä johtuen osallistua tapahtumaan. Ilmoittautumismaksu palautetaan näissä tapauksissa kokonaan asiakkaalle. Sairastumisesta tai loukkaantumisesta tulee esittää lääkärintodistus tapahtuman järjestäjälle.

Muutokset ja peruutukset

Tapahtumaan ilmoittautunut on velvollinen tarkistamaan, että tilaisuus ei ole muuttunut tai peruuntunut. Tapahtuma voidaan joutua peruuttamaan ylivoimaisen esteen sattuessa. Maksullisissa tapahtumissa tapahtumanjärjestäjä on velvollinen korvaamaan ilmoittautumismyyntitulot asiakkaalle, mikäli tapahtuma on peruttu. Emme vastaa peruutusten tai force majeure -tapausten asiakkaille aiheuttamista kustannuksista.

Riitojen ratkaisu

Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Tästä sopimuksesta ja sopimussuhteesta mahdollisesti aiheutuvat riitaisuudet ratkaistaan ensisijaisesti neuvottelemalla, mutta mikäli neuvotteluissa ei päästä yksimielisyyteen, ratkaistaan riitaisuudet ensimmäisenä asteena Tampereen käräjäoikeudessa. Kuluttaja-asiakkaalla on kuluttajansuojalain (38/1978) 12 luvun 1 d §:n mukaan oikeus nostaa kanne sen paikkakunnan yleisessä alioikeudessa, jonka tuomiopiirissä hänellä on Suomessa asuinpaikka. Kuluttaja-asiakkaalla on myös oikeus saattaa erimielisyys kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.